zondag 22 mei 2011

Motto:


Bijgaand een plaatje van mijn ex-libris wat ik zo'n 30 jaar geleden maakte. Het past wel bij me, vind ik; mijn geboorteplaats en lijfspreuk...

Géén tekst die je aan je CV zou willen toevoegen of met trots aan  mensen showt die zorgvuldig hun carrierre plannen. Desalniettemin is de zeelt nog steeds mijn lievelingsvis en mijn motto ongewijzigd.

"Van goud naar groen" zou dit stukje moeten heten; zo was de planning althans... een overgang van vangsten van ruisvoorn naar de groene karper ofwel de mysterieuze zeelt.  Maar sommige zaken zijn lastig te plannen, en zeelten blijven wat onberekenbaar.

Welliswaar heeft eentje zich laten foppen in Twente. Voor de rest hingen er een paar mooie karpers aan de hengel. Eigenlijk niets te klagen en de zeelt blijft voorlopig nog een welkome toevalstreffer. Ik hoop dat er meer volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten