vrijdag 31 augustus 2012

Op vakantie (buitenlandse schubben)

Zondag is het dag zover; vakantie! Eén ding staat echter als een paal boven water; zonder hengels en viswater hoef ik niet weg en blijf ik liever thuis. Élke camping waar we heengaan moet áán het water staan. Dat is een compromisloos gegeven. Gelukkig aan het water omdat we dat allebei leuk vinden! (zij het om andere redenen; Maya, met wie ik kampeer, vist niet; moest er nog bijkomen) Eerste plek - in Luxemburg - is bekend: http://www.campingdunord.lu/ daarna... tuimelen wij naar beneden op de kaart, het zuiden in! Met camper (Maya) en minitentje (Ben). Cultuur en vis wordt het dus. Of toch andersom? Géén internet onderweg maar wie weet vind ik nog een mogelijkheid om iets te plaatsen dus kom nog eens langs hier. Wie weet kan ik wat forelletjes, kopvoorn of anders moois verschalken. De foto geeft mijn selectie kunstaas weer. Gisteravond heb ik alles van nieuwe (enkele) haken voorzien. Werkt uitstekend en minder beschadigde vis bij het onthaken. Verder gaat de CJW Mosquito 0 LV mee en een licht stokje + centrepin; ik vermaak mij wel! Alle achterblijvers wens ik ook prachtig weer (net als bij ons) en zo u vist: tight lines!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten