dinsdag 19 juli 2011

Mijn dagen op Goeree...


Gisteravond teruggekomen van een verblijf op Goeree-Overflakkee. Gelukkig leef ik bij meer dan vis alleen want och, och, och; wát een weelde! Gedurende 2 weken en meerdere vissessies ving ik - ik durf het bijna niet te zeggen - 2 baarsjes! Eén daarvan slecht tweemaal zo groot als het Salmo Hornet plugje en eentje van 35 cm.
Da's best een leuke. Maar om nou te zeggen dat ik goed gevangen heb...nee dus.

Op zee - waar ik zo groen ben als gras - was het evenzeer slecht. Gelukkig niet alleen bij mij. Vele uren proberen en kijken bij anderen zag ik niets boven komen.
Je zou er triest van worden.

Als dan Madelon op een regenachtige maandag terugkomt uit Zweden met een doos oliepastels is mijn onderwerp snel gekozen; getekende frustratie! Haha!

Morgen ga ik revanche nemen. Op het Rijp bij Alkmaar hebben René en ik een fluisterbootje gehuurd.
Ik zeg nog maar niks maar hoop stilletjes!

1 opmerking:

  1. Goeree wegermee... Nou ja, vissen vangen daar gaat het natuurlijk wel om maar lekker buiten in een andere omgeving bezig met je hobby is ook leuk. En de dromen vooraf over de vangsten natuurlijk ook.

    Grtx,
    FER

    BeantwoordenVerwijderen