zondag 4 december 2011

Sinterklaasbaars...

"Vis je nog wel?" 

"Wanneer schrijf je weer eens wat? Ik mis je stukjes!" 

Ik hoorde het regelmatig de laatste tijd en moet toegeven dat het wat stil is geweest hier. Soms zijn er andere zaken dan vissen die mij bezighouden en soms... heb ik ook geen zin in schrijven. Het mag gezegd.

Vandaag een klein beginnetje; een poging tot "blog-reanimatie" 

Het weer zag er net wat minder onaangenaam uit dan het KNMI ons had beloofd. Daarbij komt dat het baarsvirus laat zich de laatste tijd weer laat gelden én ik Ard al een hele tijd niet meer gesproken had.

"Als je durft" begon mijn uitnodiging... "kom dan morgen vissen aan het IJ"

Ard durfde gelukkig en even na negenen stonden twee mannen met kleine hengeltjes op het Stenen hoofd te vissen. De eerste baarsjes werden al snel gehaakt; binnen 10 minuutjes hadden we beiden ons eerste visje te pakken. Klein maar fijn!

Het werd een gezellige visdag, met hier en daar een kopje koffie of een visje. Erg gezellig om je even weer te zien Ard!

De echte grote jongen, de zgn. "Sinterklaasbaars" werd (nog) niet gezien. Ach, per slot van rekening is 't ook pas morgen de 5e! 

Nog even een sfeerplaatje dan:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten