zaterdag 16 oktober 2010

Grillig Goeree...



Gelukkig...het was een stuk droger vandaag. De hele nacht heeft het hier fors geregend. 
Huib, die ik vanmorgen zag, stond om 5 uur al te vissen. Helaas niets gevangen. Hij zag er wat bleekjes uit.

Ik heb uitgeslapen, lekker ontbeten en gevist. Het resultaat was hetzelfde: ook niets.

Eén klein baarsje in de haven van Middelharnis, nauwelijks groter dan mijn pink,  kwam nog boven water maar het mocht geen naam hebben vandaag.

Wat wel leuk was dat ik Leo ontmoette; een echte eilander die het laatste jaar graag op roofvis vist.
We hebben gezellig staan te kletsen, vissen en onze kunstaascollecties besproken. Ook hebben we wat materiaal uitgewisseld. Beide vingen we, u raadt het al...niks!

Leo, het was leuk je te ontmoeten!


Wel heb ik lekker gefietst, het eiland wat verkend en genoten van het weer. De zonsondergang was hier weer prachtig vanavond. Al met al een heerlijke dag en eindelijk eens weer ouderwets zonder schubben!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten